Formular returnare produse
Conform OUG 34/2014 privind comerţul la distanţă, Produsele cumpărate de pe DinoShop.ro pot fi returnate şi fără a invoca un motiv anume, în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziţiei.
Produsele achiziţionate de la sediul DinoShop.ro sau de la târguri nu beneficiază de returul de 14 zile întrucât ele au putut fi vizionate înainte de achiziţie şi nu constituie comerţ la distanţă.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate. Întrucât Produsele DinoShop.ro sunt în special destinate expunerii și colecționării, orice degradare sau urmă de uzură survenită în timpul perioadei în care au fost în posesia Clientului compromite integritatea lor şi duce la anularea dreptului de retur.
Pentru a returna un Produs sau mai multe, Clientul este rugat să urmărească paşii de mai jos:
- Clientul va folosi formularul de retur de mai jos pentru a depune online cererea de retur pentru unul sau mai multe Produse şi va astepta mesajul de validare a cererii de retur din partea DinoShop.ro în maxim 2-3 zile lucrătoare (exceptând perioadele de concediu ale magazinului anunțate pe Site, caz în care răspunsul va fi dat în termen de 2-3 zile lucrătoare de la închierea perioadei de concediu anunțate);
- Pentru a fi validă, cererea de retur trebuie să fie recepționată de către DinoShop.ro în termen de maxim 14 zile calendaristice de la dată achiziționării online a Produselor iar Produsele returnate nu trebuie să prezinte urme de degradare sau uzură survenite în timpul perioadei în care au fost în posesia Clientului. Perioadele de concediu ale magazinului nu afectează termenul de retur. Este posibil ca DinoShop.ro să solicite poze sau alte informații pentru a determina starea Produsului înaintea validării cererii de retur;
- Dacă cererea de retur este validată, Clientul va fi contactat pentru a stabili procedura de returnare a Produselor, fie prin firmă de curierat, fie prin predare personală de către Client la sediul social sau la o altă adresă stabilită de către DinoShop.ro;
- În cazul returului prin firmă de curierat, taxele de expediere vor fi suportate integral de către Client iar DinoShop.ro nu poate fi făcut răspunzător pentru deteriorarea Produselor în timpul livrării sau pentru pierderea coletului. Pentru a evita eventualele probleme, Clientul este rugat sa aibă foarte mare grijă la împachetarea Produselor şi să asigure conţinutul pachetului la valoarea integrală a acestuia. În cazul fosilelor se recomandă împachetarea individuală a fiecărui specimen într-un material protector (spre exemplu folie de împachetare cu bule) şi aşezarea într-o cutie de carton solidă, îmbrăcată pe interior în burete sau alt material moale protector, în care specimenele să stea în poziţie fixă, să nu se lovească unele de altele şi să nu aibă contact direct cu pereţii cutiei. Se recomandă expedierea coletul prin aceeaşi firma de curierat cu care livrează şi DinoShop.ro;
- Tot în cazul trimiterii prin firmă de curierat, Clientul este rugat să noteze pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur comunicat de către DinoShop.ro, iar apoi să trimită numărul de AWB şi numele firmei de curierat prin care au fost trimise Produsele la adresa de e-mail contact@dinoshop.ro. Coletele de care reprezentanţii DinoShop.ro nu a fost înştiinţaţi, cele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, precum şi cele care au fost trimise cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepţionate!
- După ce Produsele au ajuns la sediul DinoShop.ro ele vor fi verificate de către un expert pentru a determina dacă starea lor prezintă urme de deteriorare sau uzură survenite în timpul perioadei în care au fost în posesia Clientului sau la transport. După efectuarea verificării, Clientul va fi contactat pentru a i se comunica rezultatul verificării, acceptarea sau respingerea returului, precum și pașii privind finalizarea procedurii de retur;
- DinoShop.ro va rambursa contravaloarea Produselor în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la acceptarea returului în urma verificării de către expert a Produselor. Suma de bani aferentă Produselor returnate se va restitui după stabilirea de comun acord a modalităţii de restituire sau conform procedurilor legale.
În situaţia unor abuzuri (returnări repetate), DinoShop.ro îşi rezervă dreptul de a refuza onorarea viitoarelor Comenzi din partea Clientului!